.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دستگاه محاسباتی دشمن بهم ریخته است جنگ مستقیم با ایران نتایج نابود کننده ای برای رژیم جعلی اسرائیل در بر دارد. مرداب اسرائیل(يادداشت)
دستگاه محاسباتی دشمن بهم ریخته است جنگ مستقیم با ایران نتایج نابود کننده ای برای رژیم جعلی اسرائیل در بر دارد.(ادامه)
حتی اگر اصلاح‌طلبان یک لیست قدر و تمند هم داشته باشند با آنها وارد ائتلاف نمی‌شود، چرا که عُمر مهر اصولگرایی که روی پیشانی‌اش جا ... باهنر: اصولگراها باهم کل‌کل می کنند تا سهم شان در لیست بیشتر شود /جبهه پایداری گفته لیست جدا می دهد /دعوت ما از اصلاح طلبان برای رقابت بود نه ائتلاف
حتی اگر اصلاح‌طلبان یک لیست قدر و تمند هم داشته باشند با آنها وارد ائتلاف نمی‌شود، چرا که عُمر مهر اصولگرایی که روی پیشانی‌اش جا ...(ادامه)
دبیرکل جبهه پیروان نسبت به رد صلاحیت «مسعود پزشکیان» از سوی هیات‌های اجرایی واکنش نشان داد. واکنش باهنر به ردصلاحیت پزشکیان؛ خردمندانه برخورد نکردند
دبیرکل جبهه پیروان نسبت به رد صلاحیت «مسعود پزشکیان» از سوی هیات‌های اجرایی واکنش نشان داد.(ادامه)
300-400 اصولگرا در تهران مدعی ورود به لیست هستند
(ادامه)
شمال نیوز: دفتر امور سیاسی وزارت کشور در اطلاعیه‌ای فعالیت دو تشکل را غیرقانونی اعلام کرد. اطلاعیه وزارت کشور درباره فعالیت دو تشکل سیاسی
شمال نیوز: دفتر امور سیاسی وزارت کشور در اطلاعیه‌ای فعالیت دو تشکل را غیرقانونی اعلام کرد.(ادامه)
برخی از عزیزان سیاسی فکر می‌کنند که رقبای خود را باید با قدرت شورای نگهبان از صحنه خارج کنند، در حالی که رقیب را باید با رقابت و پای صندوق رأی شکست داد. رقیب را باید بدون حذف پای صندوق رأی شکست داد/همه می‌دانند روحانی عملاً پدرخوانده حزب اعتدال و توسعه است
برخی از عزیزان سیاسی فکر می‌کنند که رقبای خود را باید با قدرت شورای نگهبان از صحنه خارج کنند، در حالی که رقیب را باید با رقابت و پای صندوق رأی شکست داد.(ادامه)
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است.

جهاد تبیین صدا و سیمای مازندران از مناره‌های حرم کربلا و نجف
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است. (ادامه)
خلاصه وقایع روز عاشورا با تفکیک دقیق ساعت
طبق محاسبه مرحوم دکتر احمد بیرشک، واقعه روز عاشورا به حساب گاه‌شماری شمسی دقیقا روز 21 مهر سال 59 هجری شمسی بوده است و با توجه به مقاتل معتبر می توان شرح وقایع روز عاشورا را از اذان صبح تا اذان مغرب به ترتیب زیر دسته بندی کرد.(ادامه)
محمدرضا باهنر: در مجموع اینکه برخی برای آمدن به صحنه انتخابات شرط می گذارند، معنا ندارد. آقای حجاریان برای آمدن شما حاکمیت شرط می گذارد، نه آنکه شما برای حاکمیت شرط بگذارید. اگر خواستید وارد انتخابات شوید یکسری شرط و شروط است، اینها را بپذیرید بعد تشریف بیاورید. باهنر: آقای حجاریان حاکمیت برای شما شرط می‌گذارد نه بالعکس
محمدرضا باهنر: در مجموع اینکه برخی برای آمدن به صحنه انتخابات شرط می گذارند، معنا ندارد. آقای حجاریان برای آمدن شما حاکمیت شرط می گذارد، نه آنکه شما برای حاکمیت شرط بگذارید. اگر خواستید وارد انتخابات شوید یکسری شرط و شروط است، اینها را بپذیرید بعد تشریف بیاورید.(ادامه)
شمال نیوز : فتح خرمشهر‌های نظامی سخت بود، اما به سختی فتح خرمشهر‌های غیرنظامی و عمدتا” فرهنگی و عقیدتی و سیاسی نبوده و اهتمام بیشتری برای فتح این خرمشهر‌ها لازم است .... رسانه ملی و پردازش خرمشهر‌های پیش رو / فتح خرمشهر، ماحصل تکثر امید به آینده در قلب‌ها
شمال نیوز : فتح خرمشهر‌های نظامی سخت بود، اما به سختی فتح خرمشهر‌های غیرنظامی و عمدتا” فرهنگی و عقیدتی و سیاسی نبوده و اهتمام بیشتری برای فتح این خرمشهر‌ها لازم است ....(ادامه)
تولیدکننده و مصرف‌کننده صنعت خودرو امروز ناراضی هستند/ صنعت خودرو چه پیچیدگی دارد که نمی توانیم موفق عمل کنیم؟ / دست نیاز به سوی نخبگان دراز می‌کنیم تا به سمت ثبات اقتصادی پیش برویم و طی ۵ سال بتوانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم ....(خبر)
(ادامه)
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است.

تحول در صدا و سیمای مازندران با HD سازی شبکه/ صیانت از هویت دینی دغدغه رسانه استانی
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است. (ادامه)
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است. سرلیست‌ها و نامزدهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۲ مجلس
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است.(ادامه)
هرکس کار رسانه‌ای علیه ایران کرده باشد ضربه‌اش را خواهد خورد/ عربستان تفاله آمریکاست و ارزش دشمن تلقی شدن ندارد/ آمریکا و سگ دست پرورده‌اش رژیم صهیونیستی و تفاله‌ای مانند عربستان در مقابل مقاومت شکست خورد/ ایران کانون تعلیم و تربیت و ....(خبر)
(ادامه)
آن گونه که از اخبار برمی‌آید در تقسیم کار تیم سیاسی راست میانه با محوریت کارگزاران پیشنهاد شده حسن روحانی کاندیدای مجلس شود و با چهره‌هایی چون آذری جهرمی، سورنا ستاری ، عبدالناصر همتی لیست تهران را تشکیل دهند. روحانی با آذری جهرمی و همتی کاندیدای انتخابات مجلس می‌شوند/ لاریجانی و جهانگیری برای ریاست جمهوری +جزئیات
آن گونه که از اخبار برمی‌آید در تقسیم کار تیم سیاسی راست میانه با محوریت کارگزاران پیشنهاد شده حسن روحانی کاندیدای مجلس شود و با چهره‌هایی چون آذری جهرمی، سورنا ستاری ، عبدالناصر همتی لیست تهران را تشکیل دهند.(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: امروز روز به روز بیشتر واضح میشود که نقشه‌ی سیاسی دنیا در حال تغییر است. آن مسئله‌ی یک قطبی بودن و زورگویی کردن یک قدرت یا دو قدرت بر کشور‌ها و ملت‌ها مشروعیت خودش را از دست داده، یعنی ملت‌ها بیدار شدند. نظام تک قطبی مطرود شده است، به تدریج دارد مطرودتر میشود. نقشه سیاسی دنیا در حال تغییر است / نهال جمهوری اسلامی امروز به یک درخت تناور تبدیل شده است؛ غلط میکند فکر کندن آن را هم کسی بکند / رنج‌های امت اسلامی ناشی از باهم نبودن است/ ایستادگی موجب پیشرفت و تسلیم باعث عقب‌رفت است (خبر)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: امروز روز به روز بیشتر واضح میشود که نقشه‌ی سیاسی دنیا در حال تغییر است. آن مسئله‌ی یک قطبی بودن و زورگویی کردن یک قدرت یا دو قدرت بر کشور‌ها و ملت‌ها مشروعیت خودش را از دست داده، یعنی ملت‌ها بیدار شدند. نظام تک قطبی مطرود شده است، به تدریج دارد مطرودتر میشود.(ادامه)
شیعه مفتخر است به اینکه در مقابل نظام سلطه ایستاد/ بسیاری از خواسته‌های استکبار به وسیله جمهوری اسلامی تخریب شد/ پرچم جمهوری اسلامی «عدالت و معنویت» است/ این همان پرچمی است که انبیاء و ائمه برداشتند....(خبر)
(ادامه)
 دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: دولت آقای رییسی کشور را گل و بلبل تحویل نگرفت. کشور مشکلات اقتصادی چون عدم تعادل بوجه عمومی دولت و ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی است که برخی نتیجه دولت‌های گذشته است.

باهنر: دولت رییسی کشور را گل و بلبل تحویل نگرفت/ امیدوارم این ماه عسل سه قوه زود تمام نشود
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: دولت آقای رییسی کشور را گل و بلبل تحویل نگرفت. کشور مشکلات اقتصادی چون عدم تعادل بوجه عمومی دولت و ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی است که برخی نتیجه دولت‌های گذشته است. (ادامه)
با نزدیک شدن به سیزدهم دی ماه و دومین سالگرد شهادت «سردار دل‌ها» حاج قاسم سلیمانی فرصتی دست داد تا پیرامون ابعاد اندیشه ای این رادمَرد ایران و اسلام به تفکر بنشینیم. مکتب سلیمانی، مکتبِ اتحاد «امت اسلام» (يادداشت)
با نزدیک شدن به سیزدهم دی ماه و دومین سالگرد شهادت «سردار دل‌ها» حاج قاسم سلیمانی فرصتی دست داد تا پیرامون ابعاد اندیشه ای این رادمَرد ایران و اسلام به تفکر بنشینیم.(ادامه)
شمال نیوز: با توجه به عدم کسب رای اعتماد وزیر پیشنهادی دولت از مجلس، مطابق قانون، بدر صورتی که مهلت سه ماهه سرپرست فعلی وزارت آموزش و پرورش به پایان برسد، رئیس‌جمهور باید سرپرست بعدی وزارت آموزش و پرورش را با اذن رهبری انتخاب کند. گمانه‌زنی درباره گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش/ یک مازندرانی جدی ترین گزینه این وزارتخانه
شمال نیوز: با توجه به عدم کسب رای اعتماد وزیر پیشنهادی دولت از مجلس، مطابق قانون، بدر صورتی که مهلت سه ماهه سرپرست فعلی وزارت آموزش و پرورش به پایان برسد، رئیس‌جمهور باید سرپرست بعدی وزارت آموزش و پرورش را با اذن رهبری انتخاب کند.(ادامه)
عاشورای حسینی/ مهمان آزادگی سرور و سالار شهیدان / جزئیات رفتن اباعبدالله(ع) در میدان شهادت/ دعایی که امام حسین برای رفع گرفتاری تعلیم داد/ شعری که ابا عبدلله(ع) در شب عاشورا خواندند/ هنوز هم می‌توان جزو اصحاب عاشورا بود +بسته عزاداری(خبر)
(ادامه)
کریمی اصفهانی: حامیان احمدی نژاد نباید در کابینه باشند
خبر آنلاین : کریمی اصفهانی گفت: منظور از جناحی این است که اصولگرا باشد منظور از فراجناحی این است که از افراد معروف اصولگرا و اصلاح طلب باشد. (ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: کل منطقه اسلامی عزم راسخ خود بر مقابله با هر نوع دخالت و شرارت از سوی آمریکا و همراهانش را بی‌لکنت ابراز می‌دارند. کل منطقه اسلامی، میدان مقاومت در مقابل آمریکا و همراهانش است
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: کل منطقه اسلامی عزم راسخ خود بر مقابله با هر نوع دخالت و شرارت از سوی آمریکا و همراهانش را بی‌لکنت ابراز می‌دارند.(ادامه)
پیام مهم رهبر انقلاب به حجاج بیت الله الحرام
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به مسلمانان جهان به‌مناسبت ایام حج، استمرار حسرت دل‌های مشتاق از حضور در ضیافت بیت‌الله را امتحانی گذرا خواندند و با تأکید بر لزوم کمرنگ نشدن پیام‌های حج، مقاومت در برابر قدرت‌های متجاوز به‌ویژه آمریکا را از جمله این پیام‌های متعالی دانستند. (ادامه)
اولین گمانه زنی ها در باره کابینه رئیسی اولین گمانه زنی ها در باره کابینه رئیسی
اولین گمانه زنی ها در باره کابینه رئیسی(ادامه)
جبهه پیروان رهبری و شورای وحدت انقلاب اسلامی در مازندران لیست نامزدهای مورد حمایت این ائتلاف را برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ساری اعلام کرد. لیست نامزدهای شورای وحدت انقلاب اسلامی در ساری اعلام شد
جبهه پیروان رهبری و شورای وحدت انقلاب اسلامی در مازندران لیست نامزدهای مورد حمایت این ائتلاف را برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ساری اعلام کرد.(ادامه)
باهنر : افشاگری ها درباره لاریجانی، جای سوال دارد/ بودجه ۱۴۰۰ چالش‌ دولت بعدی است/ لاریجانی ارتباط با انگلیسی‌ها را رد کرده/ احمدی‌نژاد می‌خواهد دستگیر شود/ خاستگاه دولت روحانی، اصولگرایی بود/ FATF در همین دولت تعیین تکلیف می شود(خبر)
(ادامه)
واکنش باهنر به خبر ریاست‌ ستاد علی لاریجانی
محمدرضا باهنر در پاسخ به سؤالی درباره اینکه گفته شده شما رئیس ستاد تبلیغات علی لاریجانی خواهید بود، گفت که چنین موضوعی قابل تائید نیست.(ادامه)
عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه علی لاریجانی سیاستمداری پخته است، تاکید کرد که او همچنان چهره‌ای از جریان اصولگرایی است. غفوری‌فرد: لاریجانی را در اردوگاه اصولگرایی نگه داریم
عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه علی لاریجانی سیاستمداری پخته است، تاکید کرد که او همچنان چهره‌ای از جریان اصولگرایی است.(ادامه)

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: شورای وحدت نامزدی اقای لاریجانی را نه صددرصد رد و نه صددرصد تأیید می کند بلکه مثل بقیه به آقای لاریجانی نگاه می‌کند. اگر یک زمانی آقای لاریجانی بیاید و بگوید من کاندیدا و نامزد هستم، می‌تواند جزو افرادی باشد که در شورای وحدت بررسی می‌شود. باهنر راه نامزدی لاریجانی را بازکرد
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: شورای وحدت نامزدی اقای لاریجانی را نه صددرصد رد و نه صددرصد تأیید می کند بلکه مثل بقیه به آقای لاریجانی نگاه می‌کند. اگر یک زمانی آقای لاریجانی بیاید و بگوید من کاندیدا و نامزد هستم، می‌تواند جزو افرادی باشد که در شورای وحدت بررسی می‌شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 15 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.2 seconds.